اجاره ماشین سفرآلامو در سن دیگو باز میشود
نوشته شده توسط : سفرآلامو

اجاره ماشین سفرآلامو در سن دیگو باز میشود

اجاره ماشین سفرآلامو، پنجمین شرکت بزرگ اجاره اتومبیل آمریکایی، ارائه خود را در ایالات متحده با اعلام دو مکان جدید شرکت های بزرگ: سان دیگو و سان آنتونیو گسترش داده است.

دانیل فلورنس، رئيس سفرآلامو ایالات متحده آمریکا گفت: “سان دیگو و سن آنتونیو دو بازار خاص هستند که در آن ما معتقدیم که ما می توانیم با موفقیت رقابت کنیم و با هزاران مشتری جدید ارتباط برقرار کنیم.” “از آنجا که ما بر مصرف کننده های تفریح ​​متمرکز هستیم، این شهر های بزرگ، زمینه های کلیدی هستند. آنها به عنوان مقاصد تعطیلات درجه اول معروف، غنی با مناظر برای دیدن، و پر از مکان های شگفت انگیز برای رانندگی مشهور است. ما هیجان زده هستیم تا تجربه “اجاره خودرو” را به مشتریان جدید در این دو بازار جدید قدرتمند تبدیل کنیم. ”

دفاتر جدید در نزدیکی فرودگاه بین المللی سن دیگو و فرودگاه بین المللی سن آنتونیو قرار خواهند گرفت. سفرآلامو پیش بینی می کند هر دو مکان این سقوط را باز خواهد کرد، با توجه به شرکت.

اجاره خودرو


سباستین ، رئیس شرکت آلامو ایالات متحده آمریکا گفت: “ایالات متحده مهمترین بازار اجاره اتومبیل در جهان است، اما این نیز یک بازار بسیار ویژه برای اجاره خودرو است.” “مصرف کنندگان آمریکایی به طور فعال در حال جستجو برای چیزی تازه، متفاوت و متمایز در آنچه که در غیر این صورت یک چشم انداز اجاره اتومبیل بسیار رنت ماشین . ارائه ما به این حساسیت مصرف کنندگان بسیار جذاب است و به همین دلیل است که ما به سختی کار می کنیم تا بتوانیم کرایه ماشین را به همان اندازه که ممکن است در بازار به همان اندازه که می توانیم به بازار عرضه کنیم. تمرکز استراتژیک ما این است که ابتدا به همه بازارهای 30 بازار جهانی ایالات متحده وارد شوید و سپس از آنجا گسترش بیشتری پیدا کنید. ما همچنان به گسترش در سال 2018 تمرکز خواهیم کرد. ”

صندوق مقر آن در فورت لادردیل، فلوریدا، از سال 2011 در بازار ایالات متحده فعالیت می کند. در حال حاضر رنت ماشین بیش از 50 محل اجاره در کالیفرنیا، فلوریدا، گرجستان، ایندیانا، واشنگتن، تگزاس، کانکتیکات، نیوجرسی، مینه سوتا، پنسیلوانیا، نوادا، آریزونا و ماساچوست. آلامو پنجمین شرکت بزرگ اجاره اتومبیل در سراسر جهان است که دارای بیش از 4،000 مکان در حدود 115 کشور است.





:: برچسب‌ها: رنت ماشین , اجاره ماشین , کرایه ماشین , اجاره خودرو , اجاره ماشین عروس ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: